Ihållande virus.

Nu går det tungt läl.
När jag vaknade igår var jag säker på att jag var kärnfrisk igen, men framåt lunch så kom verkligenheten i kapp mig. Visst, jag är inte helt döende, men det känns ändå dumt att ge sig på större ansträngningar. Gårdagen blev därför träningsfri och så kommer även kvällen bli. Träningsvärken från onsdagens armpass lever dock kvar och gör sig påmind titt som tätt, så det känns bra.
 
Häromdagen beställde jag två storlekar av 2xU-tightsen som nu fanns på xxl.se till det förmånliga priset av 699 riksdaler. Pauline har pratat väl om dessa och därför tyckte jag att det var läge att slå till. Så nu inväntar jag att dessa ska anlända, samt drömmer om ytterligare tillskott till träningsväskan. Typ de som följer.
Det är väl inte för mycket begärt?!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: