Att ha fått lite mer motivation.

Jag är ganska duktig på att traska till gymmet nu för tiden. Ja, klapp på axeln. 
Men vissa dagar är det lite extra tungt förstås. Tar emot, så att säga. Då skriker jag "SUMMERBURSTPEPP" går iväg ändå.
Jag ska ju till Summerburst för tredje året i rad och ska man hoppa runt, troligen iförd shorts och linne om vädret vill, skadar det ju inte att vara lite extra fresh kroppsmässigt. 
Mumma för motivationen.
Men nu har något annat roligt dykt upp, något som ligger lite närmre. Nämligen en Egyptenresa i april/maj.
Ljuvligt att ha saker och fröjdas över, men detta sätter ju även lite mer press.
Två månader ska man väl ändå kunna åstadkomma lite på, tycker jag. Jag skröt ju över det attans kostschemat tidigare som skulle börja imorgon. Och jag har väl jobbat på det. Mest psykist, inte så mycket är på papper ännu. Inget alls på papper faktiskt.
Men det löser vi under veckans gång. För plötsligt blev det beach jävligt snart.
 
 

Kommentera här: